Wednesday, March 17, 2010

mul on talvest jumala siiber.. - . -

tahaks juba suve ja mul on tunne, et see lumi ei sula juuliks ka ära. terve suve peaks käima mingi mütsi ja salliga nh. :D ega muud midagi, kui tundub, et eestis on jääaeg. aga ega sellel on häid omadusi ka, nt keset teed käna käia, sest on nii libe :D mõtle, on ju tore käna käia kuskil bussipeatuse juures, kus on palju inimesi. mulle meeldib.. :)



tegelt on tore, et vahelduseks talv ka on, sest ma usun et mõnel hakkaks suvest siiber kui see oleks aasta läbi ja terve elu, vahel sõidad Antarktikasse ja lõdised seal..

nagu näiteks see hull

kui aus olla, siis on seal Antarktikas tore ka. pingviinid ja jääkarud ja eskimod ja. :D jap jap, igasuguseid imelikke liigub seal, kaasaarvatud ka see tädike siin pildil.

kirjutage mulle, kui midagi vaja või lisage msn-i

piku121@hotmail.com

No comments:

Post a Comment